torstai 11. tammikuuta 2018
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
-
Minulla on hankalan mallinen eteinen, kapea ja pitkä. Varmaan suurimmalla osalla se on hankalan mallinen, kerrostaloissa harvemmin on muuta ...
-
Mietteitä tulevasta vuodesta, ei sillä, että mitään ihmeitä suunnitelmia olisi, mutta kun viime vuosi meni tosi työpainotteisesti, niin kull...



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti