SARIN
keskiviikko 14. helmikuuta 2018
Hyvää Ystävänpäivää!
Ystävänpäivä on aina ihanan vaaleanpunainen, niin tänäkin vuonna
♥
Tässä esimakua tuosta hempeästä väristä.
Leivoin pikaisesti hieman rouheita bebejä, maku oli kyllä niin kohdallaan noissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Eteisen penkki
Minulla on hankalan mallinen eteinen, kapea ja pitkä. Varmaan suurimmalla osalla se on hankalan mallinen, kerrostaloissa harvemmin on muuta ...
Tammikuu on kohta jo ohi
Mietteitä tulevasta vuodesta, ei sillä, että mitään ihmeitä suunnitelmia olisi, mutta kun viime vuosi meni tosi työpainotteisesti, niin kull...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti