lauantai 3. maaliskuuta 2018

Lauantai

Tänään olin Jyväskylän yliopistolla kuuntelemassa luentoa Koiran rakenne ja liikkeet, antoi paljon taas ajateltavaa koiran rakenteesta, sen jälkeen kävin antamassa tukeni kullalle ja hänen pojalleen jarrulevyjen - ja palojen vaihdossa ja sitten ruokakauppaan. Nyt illalla on aikaa loikoilla sohvalla ja katsella telkkaria.



Edelleen odotellaan ruokapöytää, kulta sanoikin tänään aika osuvasti, että mikäs kiire sillä pöydällä nyt on (se on siis tilattu viime viikonloppuna) se kun on puuttunut jo puoli vuotta... Niinpä, minä olen sellainen hätähousu, melkein kaiken pitäisi tapahtua samantien! Mutta toiveissa on, että ruokapöytä saapuisi ensi viikolla. Tai siis minun toiveissa...

Tällä viikolla tehtiin iltavuoroa, hieman kevyempää ohjelmaa luvassa ensi viikolla, jos oikein innostuisi, niin kävisin viimeisessä ihon hapotuksessa, olisi tältä talvelta ne sitten tehty, saa aurinko alkaa paistamaan ihan kunnolla minun iholleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti